Insights

Farvel til tilfældigheder og held. Hej Relevant.

Kommerciel kreativitet skal skubbe holdninger, skabe handlinger eller flytte salg. Og det gør mest effektivt, når den er baseret på ægte indsigter om eks. menneskers følelser, relationer og handlinger.

Indsigtsbaseret kommunikation sikrer relevans og opmærksomhed hos forbrugere i en tid, hvor det aldrig har været nemmere at udkomme med et budskab og sværere at komme igennem med det.
Det er et tough game - selv for den koldeste cola i køleren!

”If you want to study animals, don’t go to the zoo, go to the jungle”

- Martin Lindstrøm


Hvordan vi arbejder med insights

Hos Relevant arbejder vi tæt sammen med vores søsterbureau Shoptimizer, der indhenter og analyserer kvantitiv og kvalitativ data og information om forbrugere, shoppere og brands i Skandinavien.

Shopper insights

Forbrugerindsigter indhentes ikke bag et skrivebord, men der hvor forbrugere, shoppere og brands lever og bevæger sig – i gadebilledet, i køleskabet eller i junglen.

RelevantInsights

Med de indhentede informationer, data og forbrugerindsigter udforsker og prioriterer Relevants brand strateger og finder frem til den/de indsigter med størst kreativt potentiale for eks. en kampagne, så ”samtalen” brandet har med forbrugerne er så interessant og relevant for målgruppen.


Data

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

Undersøgelser

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.