Client → Arla CocioExecution → Foto, Art directionProject data → 15-8-2021

Cocio kom til Relevant med et ønske om at tappe ind på et allerede eksisterende koncept. Konceptet var "Freakshakes". Cocio ville derfor gerne lancere deres eget produkt som et nyt sommer occasion koncept. Produktet var en limited baseret milkshake som skulle løfte cocios brand awarness og samtidig øge deres tilstedeværelse i eks. Tivoli København. 

UdfordringCocio havde brug for et stærkt samarbejde med et bureau som kunne udforme de konceptbærende key visuals samt art direction på det omkringliggende visuelle univers. Udfordringen var at designe et stærkt visuelt univers som skulle indeholde 3 versioner af Cocio Freakshakes - sat ind i et grafisk miljø.

LøsningVores løsning var at tage vores fotostudie i brug. Vi fik oversendt Cocios egne Freakshakes glas og produkter samt opskrifter. Vi skød 3 key visual billeder af de 3 varianter i et enkelt miljø med stramme linser og stærke kontraster. Efterfølgende stod vi for at versionere keyvisuals ud på på forskellige medier. Relevant designede animationer til Cocios hjemmeside, content til deres SoMe kanaler, POS elementer samt opskriftsfoldere.

Som grundelement brugte vi enkle store farveflader. Dette visuelle greb skabte en god kontrast til det mere ekspressionistiske udtryk hver Freakshake variant havde.

Efter vi havde skudt de bærende billeder til Cocios sommerkampagne, havde Cocio et stort ønske om at aktivere kampagnen digitalt. Vi anbefalede derfor at vi kunne lave en pakke med små animerede film som kunne bruges bredt på Cocio egne digitale kanaler. Det blev til 4 animationer samt et dynamisk Hero banner til Cocio hjemmeside / forside.